lunes, 4 de junio de 2007

Las huellas de antes

POSTAL


02-JUNIO. LAS HUELLAS DE ANTES

Datos técnicos
Número de postales: 1257
Destinatario: Todos los habitantes empadronados en Calaf
Medio de distribución: correo postal
Fecha de envío: 07.05.23

Se envían a todos los habitantes de Calaf unas tarjetas postales recubiertas de papel carbón que recoge las huellas de su recorrido. Trazas como el sellado, el transporte, la manipulacion del cartero, o todo aquel proceso no visible producido sobre la postal desde su envío hasta su recepción quedarán registradas y serán descubiertas por el destinatario al levantar el papel carbón y desvelar un nuevo mapa personal de Calaf.
Los destinatarios depositan sus postales en el buzón situado en la Unió Calafina, intercambiando los papeles de destinatario y de remitente.

02-JUNY. LES PETJADES D’ABANS


Dades tècniques
Número de postals: 1257
Destinatari: Tots els habitants empadronats a Calaf.
Medi de distribució: Correu postal.
Data d’enviament: 07.05.23

S’envien a tots els habitants de Calaf unes tarjetes postals recobertes de paper carbó que recull les petjades del seu recorregut. Traces com el segellat, el tansport, la manipulació del carter, o tot aquell procés no visible produït sobre la postal des del seu enviament fins la seva recepció quedaràn registrades i seràn descobertes pels destinataris al aixecar el paper carbó i desvelar un nou mapa personal de Calaf. Els destinataris dipositen les seves postals a la bústia situada a la Unió Calafina, intercanviant els papers del remitent i del destinatari.

No hay comentarios: